Avis récents

4.5 étoiles sur 114 commentaires

patrick baetenIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

AnoniemIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

de Meester03-05-2026

Livraison:

Repas:

Het lamsvlees was droog en wat aangebakken (zwart ) niet alles in kapsalon. Kapsalon kip was heel lekker
Billiau Wendy18-04-2026

Livraison:

Repas:

Zeer lekker en snel geleverd zonder fout! Voor herhaling vatbaar!
Johan Van Caster25-03-2026

Livraison:

Repas:

Cathy Lannoy15-03-2026

Livraison:

Repas:

Pizza was bijna koud wel…
Anthierens Jeroen21-02-2026

Livraison:

Repas:

Wim De Metsenaere27-12-2025

Livraison:

Repas:

De bestelling blijf wat lang op zicht wachten wegens drukte in het restaurant. Heb naar het restaurant gebeld om te horen waar de bestelling blijf, toen werd gezegd dat het heel druk was. Eens het eten geleverd werd, was het het wachten zeker waard.
Wouter Goetschalckx14-12-2025

Livraison:

Repas:

Karin Vermeiren11-11-2025

Horaire emporter:

Repas: