Van Aelst CelineIl y a 5 jours
Livraison:
Repas:
Het was lekker, maar in het kapsalon met lam zaten 2 zwarte haren. Wat natuurlijk niet zo hygiënisch is.
Daphnée LoisyIl y a 6 jours
Livraison:
Repas:
AnoniemIl y a 1 semaine(s)
Livraison:
Repas:
Mortelmans MiaIl y a 1 semaine(s)
Livraison:
Repas:
paola fytilasIl y a 1 semaine(s)
Livraison:
Repas:
JOHAN JOZEFIl y a 1 semaine(s)
Livraison:
Repas:
patrick baeten22-05-2026
Livraison:
Repas:
Anoniem11-05-2026
Livraison:
Repas:
de Meester03-05-2026
Livraison:
Repas:
Het lamsvlees was droog en wat aangebakken (zwart ) niet alles in kapsalon. Kapsalon kip was heel lekker
Billiau Wendy18-04-2026
Livraison:
Repas:
Zeer lekker en snel geleverd zonder fout! Voor herhaling vatbaar!