Avis récents

4.5 étoiles sur 120 commentaires

Van Aelst CelineIl y a 5 jours

Livraison:

Repas:

Het was lekker, maar in het kapsalon met lam zaten 2 zwarte haren. Wat natuurlijk niet zo hygiënisch is.
Daphnée LoisyIl y a 6 jours

Livraison:

Repas:

AnoniemIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

Mortelmans MiaIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

paola fytilasIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

JOHAN JOZEFIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

patrick baeten22-05-2026

Livraison:

Repas:

Anoniem11-05-2026

Livraison:

Repas:

de Meester03-05-2026

Livraison:

Repas:

Het lamsvlees was droog en wat aangebakken (zwart ) niet alles in kapsalon. Kapsalon kip was heel lekker
Billiau Wendy18-04-2026

Livraison:

Repas:

Zeer lekker en snel geleverd zonder fout! Voor herhaling vatbaar!